Maailman nopein ja World Tour Pelotonin käytetyin rengas, Vittoria Corsa uudistui Graphene 2.0 seoksen myötä.
Vittorian uusi corsa jossa on käytetty Grafeenia on tällä hetkellä maailman nopein pyörän rengas! Grafeeni tekee renkaasta nopean ja kovan kun ajat suoraan. Kun kiihdytät, jarrutat tai mutkittelet niin renkaan kudos pehmenee parantaen pitoa ja ollen silti erittäin nopea. Aivan ylivertainen rengas. Saatavilla eri leveyksillä.
Edeltäjäänsä G+ mallia:
- 40% pienempi vierintävastus
- 30% parempi pito
- 40% parempi kestävyys
Maailman nopein ja World Tour Pelotonin käytetyin rengas, Vittoria Corsa uudistui Graphene 2.0 seoksen myötä.
Vittorian uusi corsa jossa on käytetty Grafeenia on tällä hetkellä maailman nopein pyörän rengas! Grafeeni tekee renkaasta nopean ja kovan kun ajat suoraan. Kun kiihdytät, jarrutat tai mutkittelet niin renkaan kudos pehmenee parantaen pitoa ja ollen silti erittäin nopea. Aivan ylivertainen rengas. Saatavilla eri leveyksillä.
Edeltäjäänsä G+ mallia:
- 40% pienempi vierintävastus
- 30% parempi pito
- 40% parempi kestävyys
Maailman nopein ja World Tour Pelotonin käytetyin rengas, Vittoria Corsa uudistui Graphene 2.0 seoksen myötä.
Vittorian uusi corsa jossa on käytetty Grafeenia on tällä hetkellä maailman nopein pyörän rengas! Grafeeni tekee renkaasta nopean ja kovan kun ajat suoraan. Kun kiihdytät, jarrutat tai mutkittelet niin renkaan kudos pehmenee parantaen pitoa ja ollen silti erittäin nopea. Aivan ylivertainen rengas. Saatavilla eri leveyksillä.
Edeltäjäänsä G+ mallia:
- 40% pienempi vierintävastus
- 30% parempi pito
- 40% parempi kestävyys
Maailman nopein ja World Tour Pelotonin käytetyin rengas, Vittoria Corsa uudistui Graphene 2.0 seoksen myötä.
Vittorian uusi corsa jossa on käytetty Grafeenia on tällä hetkellä maailman nopein pyörän rengas! Grafeeni tekee renkaasta nopean ja kovan kun ajat suoraan. Kun kiihdytät, jarrutat tai mutkittelet niin renkaan kudos pehmenee parantaen pitoa ja ollen silti erittäin nopea. Aivan ylivertainen rengas. Saatavilla eri leveyksillä.
Edeltäjäänsä G+ mallia:
- 40% pienempi vierintävastus
- 30% parempi pito
- 40% parempi kestävyys