Neljänkymmenen vuoden pakkomielle parhaan mahdollisen maastopyörän luomiseksi vie bionisen harppauksen eteenpäin uuden Levon kanssa. Se asettaa jälleen uuden standardin täystehoisten sähköpyörien ajon laadulle vakaalla ja luonnollisella ajotuntumalla, joka syntyy integroidusta alumiinista valmistetusta rungosta. Yhdistämällä 150mm joustava takajousitus, progressiivinen geometria, hienostunut moottorin avustus, sekä edistyksellinen MasterMind Turbo Control Unit takaavat sinulle aivan uuden matkan. Uudet Levo Alloyt tulevat mullet-rengastuksella eli edessä on 29" rengas ja takana 27.5" rengas. Tällä on saatu pyörän takahäkistä lyhyempi ja ketterämpi ja samalla vaakaputkea on pidennetty ilman, että pyörän kokonaispituus kasvaa liikaa. Rungolla uusi S1-S6 mitoitus, joka perustuu enemmän ajotyyliin kuin ajajan pituuteen. Täten voit valita laajemmalla skaalalla sopivan runkokoon.
Specializedin ja Brosen yhteistyönä rakennettu pyörä on varustettu 90Nm vääntävällä, lähes täysin äänettömällä moottorilla ja 700Wh akulla. Legendaarisesta Stumpjumperista vaikutteita saanut Turbo Levo toimii hyvin niin ylä- kuin alamäissä. Säädä moottoria Specialized Mission Control applikaatiolla ja kustomoi tehoalueet mieleiseksi tai nauti esiasennetuista tehoalueista.
- Yksi markkinoiden tasaisimmista ja voimakkaimmista moottoreista, vääntö 90Nm
- 700Wh integroitu akku, irrotettavissa
- MasterMind TCU värinäyttö
- Marzocchi Bomber Z1, 29", S2-S6: 160mm, S1: 150mm, sweep adjust compression
- Marzocchi Bomber inline, S2-6: 210x55mm, S1: 210x52.5, low speed rebound adjust
- SRAM DB8 hydrauliset levyjarrut (etu levy 220mm, takana 200mm)
- Renkaina edessä 29x2.3" Butcher Grid Trail T9 ja takana 27.5x2.3" Eliminator Grid Gravity T9/T7
- TranzX Hissitolppa
- Sram GX Eagle takavaihtaja, NX Eagle vipu, pakka ja kejtu, 1x12 -vaihteinen
- Sram DB8 hydrauliset levyjarrut
Neljänkymmenen vuoden pakkomielle parhaan mahdollisen maastopyörän luomiseksi vie bionisen harppauksen eteenpäin uuden Levon kanssa. Se asettaa jälleen uuden standardin täystehoisten sähköpyörien ajon laadulle vakaalla ja luonnollisella ajotuntumalla, joka syntyy integroidusta alumiinista valmistetusta rungosta. Yhdistämällä 150mm joustava takajousitus, progressiivinen geometria, hienostunut moottorin avustus, sekä edistyksellinen MasterMind Turbo Control Unit takaavat sinulle aivan uuden matkan. Uudet Levo Alloyt tulevat mullet-rengastuksella eli edessä on 29" rengas ja takana 27.5" rengas. Tällä on saatu pyörän takahäkistä lyhyempi ja ketterämpi ja samalla vaakaputkea on pidennetty ilman, että pyörän kokonaispituus kasvaa liikaa. Rungolla uusi S1-S6 mitoitus, joka perustuu enemmän ajotyyliin kuin ajajan pituuteen. Täten voit valita laajemmalla skaalalla sopivan runkokoon.
Specializedin ja Brosen yhteistyönä rakennettu pyörä on varustettu 90Nm vääntävällä, lähes täysin äänettömällä moottorilla ja 700Wh akulla. Legendaarisesta Stumpjumperista vaikutteita saanut Turbo Levo toimii hyvin niin ylä- kuin alamäissä. Säädä moottoria Specialized Mission Control applikaatiolla ja kustomoi tehoalueet mieleiseksi tai nauti esiasennetuista tehoalueista.
- Yksi markkinoiden tasaisimmista ja voimakkaimmista moottoreista, vääntö 90Nm
- 700Wh integroitu akku, irrotettavissa
- MasterMind TCU värinäyttö
- Marzocchi Bomber Z1, 29", S2-S6: 160mm, S1: 150mm, sweep adjust compression
- Marzocchi Bomber inline, S2-6: 210x55mm, S1: 210x52.5, low speed rebound adjust
- SRAM DB8 hydrauliset levyjarrut (etu levy 220mm, takana 200mm)
- Renkaina edessä 29x2.3" Butcher Grid Trail T9 ja takana 27.5x2.3" Eliminator Grid Gravity T9/T7
- TranzX Hissitolppa
- Sram GX Eagle takavaihtaja, NX Eagle vipu, pakka ja kejtu, 1x12 -vaihteinen
- Sram DB8 hydrauliset levyjarrut
Neljänkymmenen vuoden pakkomielle parhaan mahdollisen maastopyörän luomiseksi vie bionisen harppauksen eteenpäin uuden Levon kanssa. Se asettaa jälleen uuden standardin täystehoisten sähköpyörien ajon laadulle vakaalla ja luonnollisella ajotuntumalla, joka syntyy integroidusta alumiinista valmistetusta rungosta. Yhdistämällä 150mm joustava takajousitus, progressiivinen geometria, hienostunut moottorin avustus, sekä edistyksellinen MasterMind Turbo Control Unit takaavat sinulle aivan uuden matkan. Uudet Levo Alloyt tulevat mullet-rengastuksella eli edessä on 29" rengas ja takana 27.5" rengas. Tällä on saatu pyörän takahäkistä lyhyempi ja ketterämpi ja samalla vaakaputkea on pidennetty ilman, että pyörän kokonaispituus kasvaa liikaa. Rungolla uusi S1-S6 mitoitus, joka perustuu enemmän ajotyyliin kuin ajajan pituuteen. Täten voit valita laajemmalla skaalalla sopivan runkokoon.
Specializedin ja Brosen yhteistyönä rakennettu pyörä on varustettu 90Nm vääntävällä, lähes täysin äänettömällä moottorilla ja 700Wh akulla. Legendaarisesta Stumpjumperista vaikutteita saanut Turbo Levo toimii hyvin niin ylä- kuin alamäissä. Säädä moottoria Specialized Mission Control applikaatiolla ja kustomoi tehoalueet mieleiseksi tai nauti esiasennetuista tehoalueista.
- Yksi markkinoiden tasaisimmista ja voimakkaimmista moottoreista, vääntö 90Nm
- 700Wh integroitu akku, irrotettavissa
- MasterMind TCU värinäyttö
- Marzocchi Bomber Z1, 29", S2-S6: 160mm, S1: 150mm, sweep adjust compression
- Marzocchi Bomber inline, S2-6: 210x55mm, S1: 210x52.5, low speed rebound adjust
- SRAM DB8 hydrauliset levyjarrut (etu levy 220mm, takana 200mm)
- Renkaina edessä 29x2.3" Butcher Grid Trail T9 ja takana 27.5x2.3" Eliminator Grid Gravity T9/T7
- TranzX Hissitolppa
- Sram GX Eagle takavaihtaja, NX Eagle vipu, pakka ja kejtu, 1x12 -vaihteinen
- Sram DB8 hydrauliset levyjarrut
Neljänkymmenen vuoden pakkomielle parhaan mahdollisen maastopyörän luomiseksi vie bionisen harppauksen eteenpäin uuden Levon kanssa. Se asettaa jälleen uuden standardin täystehoisten sähköpyörien ajon laadulle vakaalla ja luonnollisella ajotuntumalla, joka syntyy integroidusta alumiinista valmistetusta rungosta. Yhdistämällä 150mm joustava takajousitus, progressiivinen geometria, hienostunut moottorin avustus, sekä edistyksellinen MasterMind Turbo Control Unit takaavat sinulle aivan uuden matkan. Uudet Levo Alloyt tulevat mullet-rengastuksella eli edessä on 29" rengas ja takana 27.5" rengas. Tällä on saatu pyörän takahäkistä lyhyempi ja ketterämpi ja samalla vaakaputkea on pidennetty ilman, että pyörän kokonaispituus kasvaa liikaa. Rungolla uusi S1-S6 mitoitus, joka perustuu enemmän ajotyyliin kuin ajajan pituuteen. Täten voit valita laajemmalla skaalalla sopivan runkokoon.
Specializedin ja Brosen yhteistyönä rakennettu pyörä on varustettu 90Nm vääntävällä, lähes täysin äänettömällä moottorilla ja 700Wh akulla. Legendaarisesta Stumpjumperista vaikutteita saanut Turbo Levo toimii hyvin niin ylä- kuin alamäissä. Säädä moottoria Specialized Mission Control applikaatiolla ja kustomoi tehoalueet mieleiseksi tai nauti esiasennetuista tehoalueista.
- Yksi markkinoiden tasaisimmista ja voimakkaimmista moottoreista, vääntö 90Nm
- 700Wh integroitu akku, irrotettavissa
- MasterMind TCU värinäyttö
- Marzocchi Bomber Z1, 29", S2-S6: 160mm, S1: 150mm, sweep adjust compression
- Marzocchi Bomber inline, S2-6: 210x55mm, S1: 210x52.5, low speed rebound adjust
- SRAM DB8 hydrauliset levyjarrut (etu levy 220mm, takana 200mm)
- Renkaina edessä 29x2.3" Butcher Grid Trail T9 ja takana 27.5x2.3" Eliminator Grid Gravity T9/T7
- TranzX Hissitolppa
- Sram GX Eagle takavaihtaja, NX Eagle vipu, pakka ja kejtu, 1x12 -vaihteinen
- Sram DB8 hydrauliset levyjarrut
Neljänkymmenen vuoden pakkomielle parhaan mahdollisen maastopyörän luomiseksi vie bionisen harppauksen eteenpäin uuden Levon kanssa. Se asettaa jälleen uuden standardin täystehoisten sähköpyörien ajon laadulle vakaalla ja luonnollisella ajotuntumalla, joka syntyy integroidusta alumiinista valmistetusta rungosta. Yhdistämällä 150mm joustava takajousitus, progressiivinen geometria, hienostunut moottorin avustus, sekä edistyksellinen MasterMind Turbo Control Unit takaavat sinulle aivan uuden matkan. Uudet Levo Alloyt tulevat mullet-rengastuksella eli edessä on 29" rengas ja takana 27.5" rengas. Tällä on saatu pyörän takahäkistä lyhyempi ja ketterämpi ja samalla vaakaputkea on pidennetty ilman, että pyörän kokonaispituus kasvaa liikaa. Rungolla uusi S1-S6 mitoitus, joka perustuu enemmän ajotyyliin kuin ajajan pituuteen. Täten voit valita laajemmalla skaalalla sopivan runkokoon.
Specializedin ja Brosen yhteistyönä rakennettu pyörä on varustettu 90Nm vääntävällä, lähes täysin äänettömällä moottorilla ja 700Wh akulla. Legendaarisesta Stumpjumperista vaikutteita saanut Turbo Levo toimii hyvin niin ylä- kuin alamäissä. Säädä moottoria Specialized Mission Control applikaatiolla ja kustomoi tehoalueet mieleiseksi tai nauti esiasennetuista tehoalueista.
- Yksi markkinoiden tasaisimmista ja voimakkaimmista moottoreista, vääntö 90Nm
- 700Wh integroitu akku, irrotettavissa
- MasterMind TCU värinäyttö
- Marzocchi Bomber Z1, 29", S2-S6: 160mm, S1: 150mm, sweep adjust compression
- Marzocchi Bomber inline, S2-6: 210x55mm, S1: 210x52.5, low speed rebound adjust
- SRAM DB8 hydrauliset levyjarrut (etu levy 220mm, takana 200mm)
- Renkaina edessä 29x2.3" Butcher Grid Trail T9 ja takana 27.5x2.3" Eliminator Grid Gravity T9/T7
- TranzX Hissitolppa
- Sram GX Eagle takavaihtaja, NX Eagle vipu, pakka ja kejtu, 1x12 -vaihteinen
- Sram DB8 hydrauliset levyjarrut
Neljänkymmenen vuoden pakkomielle parhaan mahdollisen maastopyörän luomiseksi vie bionisen harppauksen eteenpäin uuden Levon kanssa. Se asettaa jälleen uuden standardin täystehoisten sähköpyörien ajon laadulle vakaalla ja luonnollisella ajotuntumalla, joka syntyy integroidusta alumiinista valmistetusta rungosta. Yhdistämällä 150mm joustava takajousitus, progressiivinen geometria, hienostunut moottorin avustus, sekä edistyksellinen MasterMind Turbo Control Unit takaavat sinulle aivan uuden matkan. Uudet Levo Alloyt tulevat mullet-rengastuksella eli edessä on 29" rengas ja takana 27.5" rengas. Tällä on saatu pyörän takahäkistä lyhyempi ja ketterämpi ja samalla vaakaputkea on pidennetty ilman, että pyörän kokonaispituus kasvaa liikaa. Rungolla uusi S1-S6 mitoitus, joka perustuu enemmän ajotyyliin kuin ajajan pituuteen. Täten voit valita laajemmalla skaalalla sopivan runkokoon.
Specializedin ja Brosen yhteistyönä rakennettu pyörä on varustettu 90Nm vääntävällä, lähes täysin äänettömällä moottorilla ja 700Wh akulla. Legendaarisesta Stumpjumperista vaikutteita saanut Turbo Levo toimii hyvin niin ylä- kuin alamäissä. Säädä moottoria Specialized Mission Control applikaatiolla ja kustomoi tehoalueet mieleiseksi tai nauti esiasennetuista tehoalueista.
- Yksi markkinoiden tasaisimmista ja voimakkaimmista moottoreista, vääntö 90Nm
- 700Wh integroitu akku, irrotettavissa
- MasterMind TCU värinäyttö
- Marzocchi Bomber Z1, 29", S2-S6: 160mm, S1: 150mm, sweep adjust compression
- Marzocchi Bomber inline, S2-6: 210x55mm, S1: 210x52.5, low speed rebound adjust
- SRAM DB8 hydrauliset levyjarrut (etu levy 220mm, takana 200mm)
- Renkaina edessä 29x2.3" Butcher Grid Trail T9 ja takana 27.5x2.3" Eliminator Grid Gravity T9/T7
- TranzX Hissitolppa
- Sram GX Eagle takavaihtaja, NX Eagle vipu, pakka ja kejtu, 1x12 -vaihteinen
- Sram DB8 hydrauliset levyjarrut